PMKN

Pia, min allra bästa och finaste vän. Kommer ihåg första dagen vi träffades. Mer än ett år sedan. Då skulle du fylla fjorton. Att de ögonblicket var så stort. Jag har gått igenom många saker men jag känner ingen annan än dig som har lyssnat. Seriöst, du räddade mitt liv. Du har alltid funnits där och du har blivit som världens bästa syster. Den som har gjort mig riktigt jävla glad, utan "fakesmile". Du är den som seriöst ser när jag är glad fast jag är förkrossad och ledsen. Byggde upp mitt självförtroende. Du har hjälpt mig med allt. bror, kommer alltid finnas där för dig. Jag håller fortfarande din hand och du håller min. Vi har gjort mycket på ett år bror. "These space in between my fingers, were Made for his fingers". Bästavän, syster, grattis på 15 årsdagen.
älskar dig

 

 

 

 
Du är vacker
 
fortfarande, det skulle ta år att berätta hur mycket du har hjälpt mig. Du är värd så jävla mycket bror. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0