-

1. Namn? - Frida Alfredsson
2. Ålder? – 12
3. Bor ? – Göteborg, Torslanda med mamma och Öckerö med min pappa
4. Har du skilda föräldrar? – Ja
5. Husdjur? – 2 katter
6. När är du född? - 14 mars

7. Klass? - 6D

8. När ska du sova ikväll? – aldrig

9. Duschat idag? - Ja
10. Pussat någon idag? - Nej
11. Vad har du ätit? – Venne
12. Dagens klädsel? - Superman och svarta mjukisbyxorna
14. Vem pratade du med i telefon senast? - min pappa, tror jag...
15. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - privat

FAVORIT:
16. Film? - har ingen
17. Mat? - Potatisbullar!

18. Dryck? - a beer
19. Ämne i skolan?- oh shit

SENASTE:
20. Fylle kyssen? – 
21. Gången du drack? – ett tag sen

22. Gången du spydde? - kommer inte ihåg
23. Gången du var hög? - 
24. Personen som såg dig gråta? - pia

ANTINGEN ELLER:
25. Svart eller vitt? - Svart
26. Hund eller katt? - båda
27. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda
28. Singel eller upptagen? - Singel
29. Big brother eller paradise hotel? - Bigbrother, haha...
30. Choklad eller lakrits? - Choklad
31. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
32. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
33. Coca cola eller fanta? - fanta
34. Pizza eller kebab? - Pizza
35. Älska eller älskas? - Båda
36. Leva eller dö? - ..

ANTAL:
37. Personer som sagt jag älskar dig? - vet inte
38. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig, tror jag
39. Piercingar har du? - inga, just nu ;)
40. Personer du saknar just nu? - typ inga, men de är väl syster mest
41. Gånger ditt hjärta brustit? - många gånger!

VEM:
42. Vill du kyssa nu? - Ingen
43. Hade du senast en msnkonversation med? - venne
44. Vill du kasta en sten i huvudet på? - mig själv
45. Förtjänar att dö? – ...

VAD:
46. Gör dig glad? - Ben&jerry's, Pia, haha.. syster, ibland
47. Gör dig ledsen? – Vad som gör mig mest ledsen är när någon sviker mig
48. Vad vill du helst göra nu? - dö, haha..
49. Vill du ha nu? - Ben&jerry's :(
50. Längtar du till? - Att pierca mig, som händer någon gång i livet...
51. Är det bästa som har hänt dig? - Min kompis.

HAR DU NÅN GÅNG:
52. Hånglat med nån riktigt ful? - nä
53. Hånglat med nån som du älskat? - nä
54. Hånglat/kysst nån snygg? - nä
55. Varit kär? – nej, haha
56. Skrattat så mycket att du har spottat ut nån dryck du haft i munnen? - Haha, åh, om jag har!
57. Pussat en tjej? – mm
58. Gjort bort dig? - ja
59. Druckit alkohol? – ja
60. Lurat någon? - hahaha, ja..

 

Vill ha så jävla hårt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0