2013, be nice to me.

För snart ett år sedan tjatade alla om att 2011 var ett fucking helvete, och att "åh, 2012 ska bli ett år att minnas!". 
Men vad jag har uppfattat det har de inte varit det, inte för mig heller. Men, 2013, snälla, jag ber dig, bli bra. 
Jag vill att året 2013 ska bli ett bra år, det året jag gick ner i vikt, de året jag för första gången jag hade en födesedag utan tårar, de året allt bra hände. 
Och Julafton, som är idag, snälla, va bra för en gångs skull! 
Skolan, kunna koncentrera mig osv utan att tänka på allt annat. Detta året som kommer snart ska bli ett år utan massa jävla drama. Förmodligen kommer detta året 2013 starta bra iaf, ska ge värsta feta presenten till min vän som fyller år! :) 
Men, ha en bra jul nu, så hörs vi när jag har vaknat
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0