glädjetårar, det bästa som finns.

Hej på er! Igår var jag i skolan ofc.. Och sen åkte jag hem till Pia som gav mig glädjetårar! :) iaf, skulle egentligen dragit till öarna igår men de blev rätt sent för att åka över och jag hade inte packat eller någonting och de var fett kallt! Men iaf! När jag var påväg hem ifrån Pia så missade jag bussen, eller ja, bussen missade mig. (fem minuter förtidig, haha whatever) Så jag gick till 25an istället och fick vänta där i typ 20 minuter. Sen när jag var hemma hos min mamma hade jag ingen nyckel och ingen var hemma. Så jag fick sitta utanför i en timma tills min mamma kom. Och så hade jag inget batteri på min mobil under halva dagen så när jag laddade den och den startade blev jag bara sur för att de var en som hade skickat massa tykna sms för jag inte hade svarat osv men whatever. 
Ja, de var min fredag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0