bla bla bla..

Hej där! jag fick någon fråga, eller jag fick många frågor men jag tar dom i ett annat inlägg. Iaf så fick jag en fråga om mitt hår, vilka färger jag har haft och vilka skulle jag vilja ha osv. Och jag kommer inte ihåg alla färger jag har haft i mitt hår men jag har typ haft, ginger rött, svart, mörkbrunt, lila, grönt och blått underhår, och oranga toppar och sen kommer jag inte på mer. Vad jag skulle vilja ha för hårfärg? Jo, just nu så skulle jag vilja ha rosa, de har jag redan, men jag skulle vilja göra de jätte rosa! :D och när jag har jätte långt hår, som jag försöker att samla på eller vad man säger, så ska jag färga om de lila, knall lila :D sen får väl man se i framtiden ;) men jag ska läge mitt hår vila oxå, så att man inte sliter på de för mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0