Sjukt dålig dag

Hej på er! Jag vaknade tidigt idag, och gick upp och bara tog på mig en tröja. Vaknar och ser massa 'sura' människor. Jag skulle göra en tårta och de gick ju sådär. Min kompis skulle komma, men så kunde inte hon, men de är okej ändå. Bara de att jag satt helt ensam sen när vi skulle fira de hela. Blev proppmätt och mådde jätte dåligt, de gör jag nu med. Sen blir jag arg, irriterad och ledsen för en annan sak senare när firandet var slut. Och nu är jag lite deppad bara.. Men jag längtar tills imon, då ska jag till min pappa som jag inte har varit hos på en vecka och två dagar. Och så hoppas jag att de ska bli en bra vecka. Med min kompis oså, loveu. Ehm.. Så har jag inget mer och säga, så hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0