-

måste bara skriva detta a4 papper... Vet att jag kanske inte skriva såhär på bloggen ju men vafan... Det finns många som gör det så whatever... Varför tycker alla att jag är så konstig? Är de bara för att jag har lila hår eller va är det?! Kan inte någon besvara mig den frågan? Seriöst!? Varför är de så svårt att skaffa vänner på internet? Jag har redan världens bästa men ändå..
Det är alltid jag som måste anstränga mig hela tiden! Varför ingen? Varför just jag hela tiden... pallar inte... försökte få vänner i min nya klass ny på högstadiet men de gick fan inte bra... Alltid jag som måste säga hej måste vara jag jag jag hela tiden.. Ingen kan erbjuda. Försöker vara snäll men få bara skit tillbaka.
 
suck ma' dick
aggresion osv
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0