börjar bli jävligt lack..

Börjar få nog på mig själv! Varför tjatar jag så? Varför gör jag såhär? Vad är de jag gör för fel? Vi ger ett t.ex... Jag vill pierca mig. Först vill jag ha ögonbryn, tongueweb, tungan, vertical labret, mm. Och jag 'byter' hela tiden typ vad jag vill ha. Men såhär är det.. Jag vill liksom inte bara ha en utan flera. (Men bara så vissa vet så vill jag ha ögonbryn först och har alltid velat)
Men även om jag lägger upp bilder på när jag redigerat in en piercing, som förut.. De var en okänd som skickade till min mobil att jag var ful och att jag inte skulle lägga ut såna fula bilder på mig själv och bla bla bla.. Tack, jag har redan dåligt självförtroende..
Längtar fan tills jag ska pierca ögonbrynet, när fan de nu blir..
Ledsen, ville bara få ur mig detta...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0