Min lista

 
skriver en lista över saker jag ska göra/vill göra under 2012 till 2013.. Bara för att jag inte har något liv, haha..
 
Vill ha en hyfsat bra julafton
 
Vill ha en riktigt bra födelsedag med min goaste kompis pia /har aldrig haft någon bra födelsedag i hela mitt liv, det har alltid slutat med att jag har gråtit. Och när jag fyller tretton ska de fan bli ändringar på det!
 
Pierca ögonbrynet när jag fyller tretton (står på önskelistan ^^)
 
Gå ner i vikt!
 
ja... de är inte mycket jag önskar mig där.. Men jag vill ha en bra födelsedag, de är det viktigaste! Och piercing... haha! Nej men varför jag är så desperat i att pierca mig osv är för att jag hatar mitt utseende, seriöst..
 
Vill fan att 2013 ska bli ett bra år! Vill bara vara med den underbaraste Pia som fyller femton! Hon är värd ett bra år! Go girl!
 
och jag.. jag vill fan ha ett bra år! Jag ska gå ner 15 kilo! Jag ska inte ge upp! Jag orkar inte leva såhär mer.. Jag vill inte vara ful, jag ska pierca mig. Jag ska gå ner i vikt! Jag ska chocka alla för fan. Jag vara en lycklig 13åring med sin grymmaste vän! Och bara leva livet, ha kul och göra allt sånt där. Vara the wild girl, haha..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0