Min plan

Hej hej bloggen! Har ju planerat att skaffa sidecut. Men jag funderar och funderar men jag vet inte.. När jag frågor olika människor "tycker du art kag skulle passa i de?", så säger vissa ja och vissa nej. Och de gör mig förvirrad. Men min bästavän säger att kag borde skaffa de. Men jag vet inte haha.. Men som sagt, för mig är utseende väldigt viktigt och jag har typ gjort en liten "plan"..
Först tänkte jag att jag först ska skaffa löshår innan jag bestämmer mig för att skaffa sidecut!
Jag ska pierca ögonbrynet (helst innan 13)
Skaffa stora mysiga kläder :)
Gå ner minst 10 kilo

Haha, asså ni kanske tycker jag är löjlig som skriver såhär haha men seriöst ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0