ställ dig där

Hur många har du varit riktigt kär i? aldrig

Vad tycker du om kärlek? venne, aldrig upplevt

När kramade nu någon senast? venne

Saknar du någon speciell person? ah

Har du svårt att bli kär? nej, haha

Är du singel? ja

När fick du senast en komplimang? typ aldrig

 

HAR DU NÅGONSIN:

 

Vart medvetslös? ne.. inte va jag vet haha

Hånglat med ngn riktigt ful? ne

Hånglat med fler än 50 personer? ne

Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? ne

Gjort ngt riktigt dumt? venne

Åkt ambulans? ne

Åkt polisbil? ne

Gjort ngt olagligt? ne

Fått din mamma att gråta? venne

Slagit ner ngn? haha, kul

Skämts för dina föräldrar? ah

Sagt jag älskar dig och menat de? ja

Tar du droger? ah varje dag

Dricker du? ah, mjölk

Vilka kläder sover du i? 

Vad hatar du verkligen? folk som ljuger och folk som inte svarar när jag pratar med dom. Att vissa folk står ivägen för mina drömmar och vad jag vill göra.. och ja, männsikor helt enkelt

Varit kär? inte riktigt

Är du ensam nu? ja

Vill du gifta dig? ne

Vill du ha barn? haha nja.. ja venne

 

SENASTE PERSONEN SOM:

 

Sov i din säng? jaaa mothafucka

Såg dig gråta? pia tror jag

Fick dig gråta? en grej

Du delade en dricka med? venne

Du gick på bio med? venne

Skällde på dig? ...

Sa något till dig och vad var det? på skype - hahahahahaha

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

 

Gråtit? ja

Kramat ngn? ja

Pussat ngn? nej

Köpt ngt? ja

Sjungit? ja

Saknat ngn? ja

 

JAG HAR:

 

En digitalkamera? ja

En systemkamera? ne

Telefon på rummet? ne

En egen dator? typ

Könssjukdomar? nej

Bra kompisar? ja, en



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0