Suuur

Sur på allt! Folk kräver pengar när dom vet att jag inte har de.. Hatar skolan, hatar människorna, tappar lusten helt för skolan. Varje dag jag vaknar får jag en klump i magen. Orkar inte se mig själv i spegeln, orkar inte fixa mig på morgonen för jag är bara ett fuck face.. Och de är bekräftat av många.. och nej, inte små killar som är ett huvud kotare utan "nära".. som någon i familjen. Kag slutar att äta, kan inte äta.. försöker verkligen att gå ner i vikt men vad är de som är fel?! varför händer de inget?! Asså fan, varför kan de inte bara bli fredag? Ska sova hos världens underbaraste människa! Gött för fan, skönt att komma hemifrån och från allt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0